Mullorna har tänkt till!


Iran visar nu att man visst kan om man vill...

Mullorna har nu plockat fram sin allra medmänskligaste sida och beslutat att Sakineh slipper att stenas för den påstådda otroheten och den påstådda medhjälpen i mordet på sin man.
Men detta först efter starka påtryckningar från omvärden.
De rättsvårdande tillika rättrådiga och kvinnoföraktande mullorna har påverkats så till den milda grad att nu slipper Sakineh att stenas - hon ska hängas i en strypsnara tills livet flytt.
Vissa källor gör gällande att det har förekommit vissa påtryckningar före erkännandet...
Men faktum kvarstår,Sakineh har erkänt. Nå då så...
Nu var ju detta först efter 99 piskrapp.
Jag har hört att vissa erkänner redan efter ett 30-tal, tänk så olika det kan va.

Enligt den Iranska nyhetsbyrån FARS - (sug på namnet mina vänner) så beror omsvängningen på att man troligen inte har rätta faciliteterna, vilket lär betyda rätt stenstorlek.

En sak vet jag, om mullorna tog en sväng uppe i den Svenska obygden då vägomläggning pågår så skulle dom hitta en stenstorlek som mest påminner om kastvänliga kattskallar. Dessutom skulle man kunna känna på materialet vid varje punktering...
Skulle inte heller kännas helt fel att veta när mullorna i så fall passerade...

Till de intelligensbefriade grupperingar som förespråkar införandet av sharialagar i Sverige  vill jag bara säga - ni kommer att skapa stenbrist...

Akta er för mullor och var rädda om varann.

/egon







Kommentarer
Postat av: Lena & Jan

Att inte lyssna på omvärlden brukar dessvärre all-tid skörda liv ;-[ Och man blir stridslysten och förbannad när rättsväsendet i dylikt land är såå insnöade!

2011-12-27 @ 17:22:32
URL: http://rullandeteamet.blogspot.com
Postat av: Lars A

Nu har dom, mullorna, fått jämlikar, i de ultraortodoxa judarna !

Var jag rasist nu ??

2011-12-28 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0