Tjocka plånböcker på gott och ont!

Att äga en tjock plånbok kan framkalla både glädje och smärta.

Detta kunde jag läsa mig till då jag via internet studerade uppkomsten av ischiassmärtor. Där står att läsa att en av anledningarna till ischiassmärtor kan vara just ”tjock plånbok”. Detta låter visserligen som ett skämt men så är inte fallet. Man förklarar att personer som bär ”välfylld” plånbok i någon av bakfickorna ibland kan drabbas av just ischiaskänningar p.g.a att man får en felställning när man sitter ned.


Favorithustrun har ischiassmärtor där vi således har kunnat avföra tjock plånbok som orsaken.
Vidare har vi även kunnat avföra alla övriga tänkbara eller nyuppfunna anledningar till detta smärttillstånd. Jag har även kunnat läsa mig till att ischiassmärta hos en läkarutbildad är lika smärtsam som hos en patient…

Nåväl, nu har vi en dambekant i zonterapibranschen boende i en husbil här intill som gör ”hembesök” och behandlar favorithustrun utan att förändra tjockleken på plånboken.

Hur behandlingen har ”tagit” får vi veta då vi slitit gåskorna vid dagens straffrunda.

Var rädda om varandra
/egon

 


Kommentarer
Postat av: inger

Men attans...se till att knåda Laila försiktigt så hon kryar på sig.

2010-11-24 @ 10:42:58
URL: http://ingersord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0