Fullt upp!

Det är vilsamt att vara utan tv.
Vi går till sängs klockan åtta eller senast halv nio. Vi står för Ö Gobdejaurs HELA BEFOLKNING.

Lite stressigt har det ju varit under de dygn då jag intensivt försökt att få rätsida på ingensignalproplematiken.
Men sedan man väl gett upp så känns det lättare...

Upplevelsen är nog ganska likartad för den som begått ett brott och till sist fått lätta sitt hjärta, ett visst lugn inträder liksom.
Tipsen för att lösa mottagningsproblemen har varit MÅNGA, nästan lika många som de turer jag gjort upp på taket, MINST TJUGO.
Jag har avlossat tolv hagelskott för att rensa de tallkvistar som kunde störa, jag har startat motorsågen och avverkat, jag HAR SAGT SAKER SOM INTE BÖR VISAS I TRYCK!

Nu hånler jag tillbaka mot tv,n.
DET ÄR LUNGT NU...

Förresten så har vi en radio på P1, en på P4, Webb-tv via datorn, tillgång till ALLA VÄRL.DENS TIDNINGAR PÅ WEBBEN...
Vi pratar på SKYPE,n , vi chattar, vi mailar... fan nu ringer det på mobilen.

Det blir liksom lite mycket ibland.
Men vi har ju en on/off knapp.

Var rädda om varann
/egon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0