Hackare och hackare!


Hackare finns nu överallt, dom är globala.
 
Att dom hackar i Pentagon och i nya amerikanska superplan är väl inte så konstigt då dom ger sig på varenda "kotte" i trakten av Gobde.
Möjligen kan dom ha rätt i att dom kommer från kina, dom förstår i alla fall inte vårt språk...

I morse var det ganska styvt... det höll att gå på skoterspåren menar jag. Detta trots att vi hade två plusgrader som kallast inatt.
Inatt var det min favorithustrus tur att må "si så där", opasslig är hon i alla fall. Syniskt eller ej så är det på sin plats att även hon får en möjlighet att beklaga hälsoläget. Nu har jag ju ett kanonläge att visa att hon är just precis, MIN FAVORITHUSTRU.

Vårda hälsan och dra ner mössan, det kan komma en hackare...

Var rädda om varann
/egon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0