Bin Ladin!

Usama Bin Ladin hotar EU.

Jag upplever gubbfan som lite svepande i sina hot, han sveper till med sin kalaschnikov och lyckas få med ett 25-tal länder på hotkartan.
Han använder sin kalaschnikov som pekpinne. Om han hade lite vett och utbildning så hade han vetat att man ALDRIG ska peka med ett vapen, DET KAN VARA LADDAT.
Det kan sluta med ett vådaskott och utredningar...

Skälet lär vara att någon halvbra karrikatyrtecknare och även någon halvbra snickare har varit lite extra kreativa och försökt sig på att avbilda en muslimsk "gubbseite" vilken inte i vissas ögon fick rätt utseende.

Vilken tur att inte jag själv gav mig på att förfärdiga något som skulle föreställa profeten Muhammed, för med de bristfälliga kunskaper om hans utseende som jag besitter så hade vi förmodligen haft ett fullskalekrig på halsen.
Irak hade endast varit en fläkt av paradiset.
På tal om paradiset så såg jag en intervju här om dagen, det var en pappa till en självmordsbombare som tagit ett antal oskyldiga med sig i döden.
Så här beskrev han sin son: "Nu firar han bröllop i paradiset tillsammans med 300 jungfrur".

Det är nästan så man blir smått intresserad...
Vart dom oskyldiga offren firar framgick nu inte av  hans uttalande.

Jag är ganska säker på att vi kan känna oss trygga trots allt då det ju har visat sig att en del av Usamafirmans pojkar har sin fasta adress  här i landet.
Han kan väl inte göra sig av med mellancheferna, eller kan han det?

Nåväl, att hota borde väl vara straffbart.

Vidare så misstänker jag att han lider av värk, ryktet har sagt att han har hälsoproblem.
Man blir grinig av att ha ont.

Akta er för vettvillingar och var rädda om varann.

G L A D  P Å S K 
/egon

Kommentarer
Postat av: inger

Glad Påsk till er också!
Om vi lyckas gnugga igång kvasten så sticker vi till Blåkulla, annars är vi hemma med hostan...

2008-03-20 @ 08:56:58
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0