Brustna hjärtan och sparade kondomer!


Eller om det nu var sparade hjärtan och brustna kondomer.

Oavsett vilket så blir frågeställningen… Vad är det som får kontaktsökande tjejer som i detta fall fröknarna Wilen och Ardin att spara en begagnad kondom under ett par veckor. Nåväl, alla gillar förstås inte slit-och-släng, eller kan det vara så att det även finns av typen perenna…
Vidare så gör envisa rykten nu gällande att de aktuella damerna ska ha setts i en butik som saluför dildos, en utrustning som i kombination med kondom lär vara ganska säker.
Andra rykten hävdar att åklagaren Marianne Ny avser att pröva även detta… som rättsfall alltså.

Om sparivern kunde ha att göra med deras engagemang i olika feministklubbar, kristna socialdemokrater, djurrättsgrupperingar, trofèjakt eller bara Assanges dyra droppar har jag svårt att bedöma.

Då även jag och favorithustrun har varit unga en gång för länge sedan så dristade jag mig till att fråga om hon på den tiden det ”begav sig” av någon grumlig anledning brukat spara på dylika dyrbarheter… Det var en ljum kväll så det gjorde inte så värst mycket att jag blev tvungen att sitta utomhus någon extratimma.
Helt överspelat var det heller inte när jag åter fick tillträde till husbilen, för efter att ha stirrat på undertecknad en stund så säger hon, ”om du jämför mej med dom tomflaskorna så är du nog inte riktigt klok”.

Jag är inte mycket för att överklaga så vi gjorde kväll utan att utredningen nått vägs ände…

Var rädda om varann
/egon


Kommentarer
Postat av: Lars A

Det var en intressant frågeställning ! Tur att kvällen var ljum. Men som jägare så var Du inne på rätt spår... jakttrofé. De kan vifta med den inför andra damer och bli beundrade. Som när en rejäl älgoxes huvudbrydnad sitter på väggen och så hela historien hur bytet nedlades.

2011-02-27 @ 08:51:20
Postat av: mats i träsket

Ha ha ha, utred ALLA känsliga frågor medan ni är på varmare breddgrader. Kallt i Gobde sitta ute, och sen, ja då kommer myggen. Nu går man med ett leende på läpparna hela dagen.....

2011-02-27 @ 09:00:49
Postat av: Lena & Jan

Spar iver hänger samman med pengabegär o sånt måste ju förberedas noga, dock göre sig vi blåögda ej be-svär DNA tekniken är ju, just det, oslagbar!

2011-02-27 @ 14:22:02
URL: http://rullandeteamet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0