Rätt ska vara rätt!

Jag hade fel om Annika Falkengren,vd på SEB och född med god intjäningsförmåga. Det var inte 1.750.000 kronor hon fick som en extra fickpeng. Det var 2.000.000 kronor!

TYVÄRR behöver hon nog inte känna sig ensam med detta bedrägliga beteende, en större gruppresa för likasinnade gick nog att ordna.
Jag frågade min favorithustru hur hon trodde jag skulle agera om jag hade Annika Falkengrens position. Hon svarade då "troligen på samma sätt"!
Så var den dagen förstörd...

Nu ska jag räkna pengar...

Var rädda om varann
/egon

Kommentarer
Postat av: Sara Henriksson

Haha! Nu vet jag var min stundom onodigt realistiska rattframhet kommer ifran!



2009-03-12 @ 13:57:21
Postat av: Anonym

Jag vet, och det kloka och timida efter mej...

/pappa

2009-03-12 @ 14:19:13
URL: http://gobde.blogg.se/
Postat av: mats i träsket

Och snart får du bara ta tre gäddor per dag. Vilket mörker, men om vi går mot vår.....

2009-03-12 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0