Det är olika...!


Här om dagen klippte jag gräset här i Östra Gobde.
Jag bytte inte skor utan hade mina ljusa "gåskor", dom blev gröna framtill.
Jag har kommit fram till att missfärgningen har en UNDERORDNAD BETYDELSE.

Nu ska barnbarnen titta på sommarmorgon. Farmor skämmer bort dom och serverar frukosten i rumssoffan... men dom är ju på semester och då vill man ju ha lite service...

När hälsoläget är i en formsvacka brukar jag tänka på andra i liknande situationer. Jag brukar avge löften om att snarast ta kontakt med vänner som är drabbade av sjukdom eller andra motgångar...
Konstigt nog, hälsoläget blir bättre men minnet verkar fortfarande vara i en formsvacka...

Var rädda om varann i en orättvis värld
/egon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0