Raindrops are falling on my head...!

Det är tråkigt... vädret är tråkigt!

Det har piss-regnat mest hela natten, trots detta har det inte varit kallare än +13 grader.
Enda fördelen med ett regn skulle väl kunna vara det jämna och sövande knappret på husbilstaket och safaritältet.
Nu var det som om inte ens detta kändes bra inatt för "kroppkakan" mådde inte så bra. Kände av både reumatiska värken och mitt bättre begagnade diskbråck. Det blev ett antal sömnlösa timmar med oj-aj-och stön innan jag tog beslut om att få igång kaffet.
Egentligen skulle jag ha ställt fram en skål med alvedon och satt mig vid datorn istället för att ligga och invänta morgontimmarna, men jag hade förlorat min trådlösa uppkoppling strax innan jag kojade, och eftersom jag nu inte är den man först kontaktar då man har ett datorproblem så låg jag kvar ojjade mig vidare mot gryningen.

Nu har jag återskapat uppkopplingen igen, hurra va ja ä bra...
Verkar som om min "hot spot" antenn har någon reumatisk åkomma ibland, hur som helst så hann inte avsaknaden av dator bli så långvarig att abstinensen satte in.

Vi hade nog för avsikt att långpromenera idag, men först så ska nog regnet få ge med sig, sedan ska värken få ge sig en aning, MEN SEDAN...
Jag är nyklippt!
Igår besökte jag en frisörska som klippte till mej. Det är rätt pris på en hårklippning här i Torre Del Mar, 9 euro (97:-) kostar det. Måste det kosta 250-400 kronor hemma i sverige?
Nu ska vi gå till butiken och inhandla ett par ingredienser som vi avser att använda i den fiskanrättning som vi ska avnjuta i morgonkväll då våra vänner Christer och Yvonne återvänder till oss och sin husbil efter att ha firat julen hemma i sverige.
Lite oansvarigt är det allt att lämna oss ensamma så här länge...

Var rädda om varann
/egon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0